19 iunie, 2013

Rugaciune catre Dumnezeu...

    “Dumnezeule cel vesnic si Imparate a toata faptura, Cel ce m-ai invrednicit a ajunge pana in acest ceas, iarta-mi pacatele ce am facut in aceasta zi cu lucrul, cu cuvantul si cu gandul; si curateste, Doamne, smeritul meu suflet de toata intinaciunea trupului si sufletului. Si-mi da, Doamne, in aceasta noapte, a trece somnul in pace, ca, sculandu-ma din asternutul meu, bine sa plac preasfantului Tau Nume, in toate zilele vietii mele, si sa calc pe vrajmasii cei ce se lupta cu mine, pe cei trupesti si pe cei fara de trup.Si ma izbaveste, Doamne, de gandurile cele desarte, care ma intineaza si de poftele cele rele. Ca a Ta este imparatia, puterea si slava, a Tatalui si a Fiului si a Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin!”

Un comentariu:

  1. Să îmi fie cu iertare părinte
    Ca să am un somn liniștit, ar fi bine să mă rog cu nădejde că așa se vor ruga și cei care vor liniște de la Dumnezeu și primesc îndrumări de la Duhovnici, vor spune din adâncul inimii în rugăciunea lor curată în loc de „și să calc pe vrăjmașii cei ce se luptă cu mine”
    Nădăjduiesc că va aduce un somn mai ușor, dacă vom spune:
    Și îndreaptă Doamne Dumnezeule pe vrășmașul meu, Tu care pe toate le-ai făcut și la care toate sunt cu putință, căci nu ascultă glasul Tău și mare necaz mai aduce în inima mea. Înarmează-mă Doamne cu răbdare să îl ascult și cu putere să îl iert! Doamne, ce nu e cu putință la om la Tine este cu putință, doar Tu ești drept Doamne, fă dreptatea Ta și nu mă lăsa să judec cu nepriceperea mea greșelile fratelui meu! Ferește-mă pe mine Doamne să nu mă fi întunecat eu și dacă eu m-am întunecat, dă-mi putere să ascult de fratele meu care îmi vrea binele! Căci cel care e de la Tine, nu mă va părăsi, căci Tu ești drept, mare este mila Ta și doar Tu ai pricepere să ne duci spre veșnicie! Dă-mi putere să fiu robul Cuvântului Tău și să slujesc fratelui meu prin a spun cu blândețe o vorbă bună atunci când se luptă cu mine! Nu va fugi cel care aude Cuvântul Tău, va fugi doar cel necurat! Doamne apără-mă cu puterea Ta și nu voi fugi din fața celor păcătoși, singuri mă vor prigoni și nu vor mai putea asculta Cuvântul, pănă când se vor lepăda cu adevărat de păcat! Cel care vine de la Tine mă va salva, îmi va spune cu blândețe, nu mă va nega și nu mă va minți și mereu îmi va vorbi, câci nimeni care are învățătura Ta nu întoarce spatele celui nevoiaș! Doamne dă-mi putere să îl ascult pe cel care vine de la Tine, să îi mulțumesc și să nu mă împotrivesc lui, să mă smeresc și să rămân robul lui!
    Amin!

    RăspundețiȘtergere