23 mai, 2013

Sfatul calugarului...

    Să încercăm cu toții să punem strajă gurii și să nu facem rău altora prin cuvintele noastre. Iar dacă ați făcut-o deja, DAȚI FUGA, la fratele vostru și împăcați-vă cu el, pentru ca darul vostru să fie acceptat de Domnul !

Un comentariu:

  1. Frumoase vorbe, daca nu ar fi mandrie in noi, am sta tot in genunchi! Dar mandria il face pe fratele tau sa spuna, nu am avut nevoie de ajutorul tau, esti asa si pe dincolo, nu mai vreau sa te vad si sa te aud! Daca pentru mandrie si-ar cere cineva iertare, atunci si-ar cere iertare pentru toate greselile lui!
    Daca din mandria de a se pastra curat in ochii celorlalti nu am mai ascunde nimic fata de fratii nostrii, ne-am cai cu adevarat de pacate!
    Caci ce pierde omul daca isi recunoaste pacatul, decat mandria de sine!
    Vai de noi cum sta ascunsa in noi aceasta mandrie cu o viclenie pe care nu o simtim!
    Si spunem: Ce sa ma duc eu sa imi cer iertare de la fratele meu! Apoi are putere asupra mea! Iata mandria care nu te lasa sa slujesti frateleui! Sta scris, daca vrei sa stapanesti pe cineva sa te faci robul lui!
    De aceea spun, dar ca si cum nu as spune de la mine: Crezi ca fratele tau te va inrobi, daca te iarta cu adevarat?!
    Vai, vai cum ne intunecam si ne ratacim Parinte si tot mai multi vad in frunte cu mine pacatosul! Bine spune Sfatul Calugarului sa ne cerem iertare!
    Noi spunem ca Adevarul este unul singur si bine facem, dar si micinosii spun asta si se umple de frica!

    RăspundețiȘtergere