03 ianuarie, 2013

Trairi si ganduri...

   In urma cu ceva timp multe nu stiam despre biserica, despre Biblie...doar atat cat mergeam la biserica, destul de rar...iar atunci cand mergeam nu stiam cu adevarat rostul ei... Erau doar niste ore in care, parca cateodata asteptam sa plec cat mai repede,deoarece parca nu simteam nimic din ceea ce ar trebui sa simta fiecare credincios atunci cand merge sa se intalneasca cu Dumnezeu, sa-si spuna durerile si bucuriile si asa mai departe...
     Dar Dumnezeu avea de gand sa-mi deschida ochii si inima in scurt timp...pentru a afla si a-mi da seama rostul de a merge la biserica... Nu stiu cum si de ce,dar cred ca El a vrut sa-mi arate ca fiecare om conteaza pentru El si ca fiecare avem dreptul si sansa de a ne indrepta si a ne apropia de El. Un singur regret as avea...acela ca nu L-am cunoscut mai repede pe Dumnezeu... Si totusi El stie mai bine "de ce" !
    Acum stiu ca cineva are grija de mine si stiu ca fara ajutorul Lui si fara El nu cred ca viata ar mai avea vreun sens...
     Daca am ceva de spus? da! Toata viata mea ii voi multumi si doresc sa nu uit niciodata cate a facut si face pentru noi toti..fara ca noi sa ne dam seama si sa ne ceara ceva in schimb!
     Multumiti Domnului pentru toate, in fiecare zi, oriunde sunteti sau mergeti...pentru ca va spun sincer ca fara Dumnezeu nu avem nicio valoare! As dori ca aceste cuvinte sa schimbe macar putin viata sau inima fiecarui cititor si sa ne dea Dumnezeu intelepciune si credinta de care avem nevoie fiecare... Amin!

"De aceea îţi spun, SUFLETE al meu, că niciodată nu vei putea spori duhovniceşte, nici vei avea pace şi bucurie în suflet până nu te vei sili să te înfrânezi de la patimi şi să lucrezi voile Domnului!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu