19 mai, 2012

Invataturi crestine :



  • Sărăcie şi bogăţie nu-mi da, ci dă-mi pâinea care-mi este de trebuinţă, 
Ca nu cumva, săturându-mă, să mă lepăd de Tine şi să zic: 'Cine este Domnul?' Ca nu cumva, sărăcind, să mă apuc de furat şi să defaim numele Dumnezeului meu." (Pildele lui Solomon 3:7-8)


  • "Fa-ne, Tata, slugi ale imparatiei Tale, puterii Tale si slavei Tale, in neam si in neam si in toti vecii."
  • Să cerem în permanenţă ajutorul lui Hristos. Și să avem în minte că Dumnezeu ne iubeşte aşa cum suntem, cu toate păcatele şi greşelile noastre, şi că El aşteaptă pocăinţa noastră.
  • "Ceea ce poate fi spus nu poate fi adevărat, iar ceea ce este adevărat nu poate fi spus." Lao Tze
  • Rugăciunea este cea prin care dobândim harul Duhului Sfânt, iar prin post şi rugăciune sufletul nostru se smereşte, golindu-se de sine, umplându-se în acelaşi timp de Duh Sfânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu