16 august, 2014

...nu va pierdeti sufletele!

Ascultand o predica ale unor oameni sfinti,oameni ai lui Dumnezeu, mi-am dat seama cat de departe sunt si suntem de Dumnezeu. Am simtit o rusine mare in suflet. Mi-am dat seama cat m-am departat de Domnul meu. Mi-am dat seama cat am pierdut crezand ca sunt un om credincios. In fiecare zi vad cum societatea de azi se separa de Dumnezeu...prin amagiri, prin lucruri si prin mentalitati pacatoase. Ne-am modernizat in lume,dar am regresat mult in suflete... Suntem asa departe de Dumnezeu, nu mai avem lumina in suflete, suntem plini de intuneric, de fapte rusinoase,de pacate... Si nu vedem ca viata adevarata este langa Dumnezeu, defapt nu vrem sa vedem...ne-au acoperit ochii pacatele si sufletul este plin de rautate,de nepasare si ura...si nu putem vedea realitatea si adevaratul sens al vietii!
  Il rog pe Dumnezeu sa ne ierte si sa ne indrume pe calea cea adevarata.Pentru ca altfel o sa suferim mult.
  Rugati-va la Domnul, la Maica Domnului sa mijloceasca pentru noi si sa ne intoarcem la Dumnezeu cu sufletul, nu cu gandul doar...
Dumnezeu sa ne ajute pe fiecare si sa ne binecuvinteze! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu