12 ianuarie, 2014

Unde sa ma duc eu, Doamne...

  " Unde sa ma duc eu, Doamne, cand mi-e sufletul zdrobit...si cand inima mea varsa plansul cel mai chinuit. Unde Doamne , unde Doamne sa apuc, n-am la cine sa ma duc...numai Tie Domnul meu, pot sa-ti spun necazul greu...unde pot sa aflu mila, si dreptate si alin, cand nu e nimeni sa imi asculte greul inimii suspin... unde Doamne sa apuc, n-am la cine sa ma duc...numai Tie Domnul meu, pot sa iti spun necazul greu... unde imi pot afla iertarea, cand toti calca viata mea...cine altul decat Tine, ma mai poate ajuta. Unde sa ma duc cand toate usile mi se inchid si cand chiar cel mai de-aproape e mai rece ca un zid...numai mana Ta imi ajuta , inima in durerea ei,numai gura Ta-mi  saruta lacrimile-n ochii mei...  "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu