24 septembrie, 2013

Mi-e dor de Domnul meu...

Ascultand o frumoasa priceasna intro zi rece de toamna, privind la fereastra, mi-a fugit gandul la viata noastra si la cat face Dumnezeu pentru noi. Ce orbi suntem , ce napasatori suntem si tocmai cu Cel ce ne tine in picioare in fiecare zi, cu bucurii, binecuvantari, pace... Am simtit un dor de Dumnezeul meu... Il rog pe Domnul sa ne tina langa El, sa ne dea ceea ce ne lipseste...si totusi sa fie voia Lui nu a noastra! Indiferent cat ati alerga in viata dupa bunuri, bani, lucruri, si alte ...pana la urma tot la Dumnezeu va veti intoarce, pentru ca doar aici langa El e adevarata viata, adevaratul sens... Nu uitati in nicio zi sa-I multumiti! Nu pierdeti ocazia aceasta... Dumnezeu sa fie cu voi in toate zilele vietii si sa va binecuvinteze! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu