19 februarie, 2013

Ganduri tarzii...

   Intr-o seara gandindu-ma la viata pe care am primit-o de la Dumnezeu, la zilele care trec extrem de repede, la persoanele din viata noastra sau la scopul nostru pe pamantul acesta...mi-am adus aminte de un om intelept de la care am invatat multe... si instantaneu am gasit si raspuns la intrebarile mele; Scopul nostru este sa-l gasim pe Iisus Hristos... iar noi atat vom trai pe pamant cat timp Dumnezeu are o lucrare cu noi... Vom avea multe caderi si dezamagiri in viata, dar cerand ajutor prin rugaciuni, vom razbi mereu, vom trece si ne vom ridica din valurile vietii care ne doboara.
   Niciodata sa nu va pierdeti nadejdea in El, fiti siguri si increzatori din toata inima ca Dumnezeu nu ne va lasa niciodata.
   Sunt zile cand mi-e dor de El si parca nu-i deajuns doar sa-i multumesc, parca as vrea sa fac mai multe pentru El; sunt zile cand uit sa-i multumesc, cand uit de EL; si sunt zile cand am mai multa nevoie de El...
   Fiti oameni ai lui Dumnezeu in fiecare zi, sa aveti omenie, rabdare, credinta si dragoste intre voi.
    Ma rog lui Dumnezeu sa ne ajute pe fiecare sa dobandim intelepciune, rabdare...si sa nu uitam scopul nostru in viata! Doamne Ajuta! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu