08 octombrie, 2012

...sa stau langa El !

    "Nu vreau sa stiu sa vorbesc ca cei intelepti, nu am nevoie de banii celor bagati, nu imi trebuie masina cea mai luxoasa si nici o casa in care sa ma pierd ... nu imi doresc sa imi petrec noptile in cluburi , nu vreau sa fiu cel mai frumos si nici sa ma aprecieze toti oamenii... imi doresc o viata simpla, alaturi de Dumnezeu, imi doresc ca fiecare dimineata sa ma trezeasca cu El in gand, imi doresc sa-I pot multumi pentru fiecare lucru, imi doresc sa iubesc asa cum ne-a invatat El, imi doresc sa ma ierte pentru pacatele mele si sa ma primeasca in Imparatia Lui...pentru mine nu e important sa am,ci sa pot darui. Pentru mine e important sa ma trezesc si sa adorm cu El in gand...si sa-I pot multumi in fiecare zi! Stiu ca sunt cel mai pacatos om, dar mai stiu ca-mi pare rau ...si mai stiu ca pentru mine El este Totul! Am nadejdea ca ma va ierta si ca intr-o zi voi avea ocazia sa-I spun ca Il iubesc si ca eu sunt prea mic ca sa pot vedea Lumina Lumii. Iarta-ma Doamne si vindeca-mi sufletul si trupul de orice stricaciune...iar eu pacatosul sa te laud pana la sfarsit si sa fac voia Ta!" Amin!

( Sursa: Anonim. Titlul: "Iarta-ma Doamne")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu