01 septembrie, 2011

Laude lui Dumnezeu din Psalmi:

 
Psalmul 34:1-3. Voi binecuvânta pe Domnul în orice vreme; lauda Lui va fi totdeauna în gura mea. Să mi se laude sufletul în Domnul! Să asculte cei nenorociţi şi să se bucure. Înălţaţi pe Domnul, împreună cu mine. Să lăudăm cu toţii Numele Lui!

Psalmul 30:11-12. Şi mi-ai prefăcut tânguirile în veselie, mi-ai dezlegat sacul de jale şi m-ai încins cu bucurie, pentru ca inima mea să-Ţi cânte şi să nu stea mută. Doamne, Dumnezeule eu pururea Te voi lăuda!

Psalmul 107:8-9. O, de ar lăuda oamenii pe Domnul pentru bunătatea Lui şi pentru minunile Lui faţă de fiii oamenilor! Căci El a potolit setea sufletului însetat şi a umplut de bunătăţi sufletul flămând.

Psalmul 21:13. Scoală-Te, Doamne, cu puterea Ta şi vom cânta şi vom lăuda puterea Ta.  Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu