16 august, 2011

"Magazinul lui Dumnezeu"

„Magazinul lui Dumnezeu”

Înainte cu mult timp mergeam în autobuzul vieţii. Într-o zi am văzut o plăcuţă pe care scria „magazinul lui Dumnezeu”.
Când m-am apropiat, uşa s-a deschis larg şi m-am aflat înăuntru.
M-au întâmpinat lucrătorii angajaţi – îngeraşi! Unul s-a apropiat zâmbind şi mi-a dat un coş: „Cumpără cu înţelepciune tot ce vrei!” mi-a zis.
Întâi de toate am pus în coşul meu multă Răbdare, preţioasa Iubire şi Înţelegere. M-am gândit: „acestea îţi trebuie mereu orinde te-ai duce”.
În continuare am luat o sacoşă de Înţelepciune şi două de Credinţă.
Sfântul Duh era peste tot şi L-am lăsat să mă pătrundă.
Mai încolo am văzut Puterea, indispensabilă în luptă. Îmi trebuie însă şi Binecuvântare, Smerenie şi Recunoştinţă.
În sfârşit m-am apropiat de casă pentru a plăti. Când am înaintat, am văzut Rugăciunea şi Înfrânarea. Aveam nevoie de amândouă pentru că ştiam că, odată ieşit din magazin, aveam să întâlnesc păcatul.
Pacea şi Bucuria, precum şi Doxologia erau pe ultimul raft.
La casă am întrebat pe înger: „Cât datorez?”
A zâmbit şi mi-a spus: „Suma este plătită demult. A plătit-o Iisus cel Întrupat, cel Răstignit, cel Înviat! Şi care este Viu! Şi care este cu noi dacă Îl chemăm.”

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu